Bredbandsinformation
Brf. Stormhatten har tecknat ett gruppavtal med Tele2 som har gått ihop med ComHem
Genom att teckna ett gruppavtal med Tele2 f.d. Com Hem har din förening/fastighetsägare utnyttjat kraften i gemensamma inköp. Gruppavtalet börjar gälla från 2020-12-01. Från och med den 1/6-2021 kommer föreningen ta ut en avgift på 100:- kr/mån av samtliga boende.
Så här tar du del av dina tjänster:
För att kunna använda tjänsterna i det nya gruppavtalet behöver du göra en beställning. Kontakta Tele2 på Kundservice för gruppavtal på telefon 0775-17 17 20 så hjälper de dig.
Gruppavtalet innebär att varje hushåll i föreningen/fastigheten får tillgång till följande:
-
Ett privatabonnemang på Bredband 250/50 (100-250 Mbit/s). Du kan streama film och musik, spela onlinespel, göra nedladdningar, skicka filer och ha flera datorer, mobiler och spelkonsoler uppkopplade hemma samtidigt.
-
Trådlös router ingår för bredband och telefoni.
Du betalar inget till Tele2 för ovanstående bredbandstjänst, den ingår i din avgift till föreningen/din fastighetsägare. Vill du teckna ett större bredbandsabonnemang får du förstås rabatt. Behöver du ett säkert skydd för alla enheter kan du passa på att beställa Trygg Surf som är en komplett lösning för att skydda dig på nätet.
-
Ett grundabonnemang på Telefoni Bas.
Telefoni Bas ingår utan abonnemangsavgift. Du betalar endast för de samtal du ringer. Ringer du mycket kan du lägga till Telefoni Plus eller Telefoni Max mot en extra kostnad, som ger dig en lägre minutavgift på dina samtal. Fullmakt för eventuell nummerflytt (portering) skickas separat till dig som beställer telefoni. Fakturering av samtalsavgifter sker i efterskott. Vid betalning via pappersfaktura tillkommer en faktureringsavgift om 45 kr/mån, men väljer du e-faktura eller autogiro tillkommer ingen faktureringsavgift.
Kontakta Tele2 om du har några frågor.
Du når deras Kundservice via chatt eller på telefon 0775-17 17 20, med öppettider vardagar 08.00-19.00 och helger 09.00-18.00.
Mer info hittar du på: Gruppavtal hos Tele2